Focus op hoogwaardigheid in communicatie


Als het om precisie-extrusie gaat, zijn de kwaliteit en de mogelijkheden die Mifa biedt ongekend en ongeëvenaard in Europa. Alleen moesten constructeurs en designers daar nog van doordrongen worden. Om dat te bereiken bracht DimCoppen een duidelijke focus op hoogwaardigheid aan in de communicatie van Mifa.

Online Marketing

Onder het thema 'Experience Precision' hebben wij bestaande klanten en nieuwe klanten kennis laten maken met de precisie-extrusie technologie van Mifa. Het zwaartepunt lag daarbij op online marketing. 


Door duidelijk positie te kiezen zagen wij een toename van het aantal klanten met maar liefst 400% in de afgelopen 4 jaar. Ook het aantal aanvragen dat online werd gedaan, steeg enorm: van 0 in 2012 naar ongeveer 100 aanvragen in 2014. Het resultaat van onze inspanningen had voor Mifa zoveel impact, dat zij hun productieapparaat moesten optimaliseren om tijdig te kunnen voldoen aan de vraag.

 

Display 0642 2016 06 06 1

Een diversiteit aan (huisstijl)middelen werden ingezet. Van banners tot standbouw en interieurinrichting, van de website tot corporate brochures.

DSC 0473

Mifa corpvisual