icon

Communicatiestrategie & -concepting

Van klanten naar fans

Succesvolle bedrijven hebben straks geen klanten meer, maar fans. U hebt uw doelgroep namelijk niet meer voor het kiezen. Mensen kiezen merken omdat ze vinden dat die bij hen passen. Omdat ze zich ermee verbonden voelen. Omdat ze er trots op zijn. In elke interactie met uw organisatie wordt de merkidentiteit voortdurend gevormd en gekneed. Bedoeld en onbedoeld. 

Krachtige concepten als uitgangspunt voor de communicatie

Merkt u dat de klassieke aanpak van doelgroep bepalen, boodschap opstellen, kanalen kiezen en zenden niet meer werkt? DimCoppen Communications heeft communicatiestrategen en conceptontwikkelaars die hun intuïtie de vrije loop durven te laten. En echt kijken –  en voelen – wat de kern is van uw merk. Die de onderliggende overtuigingen en mentaliteit van uw organisatie blootleggen en vangen in krachtige concepten: de creatieve uitgangspunten voor alle communicatie-uitingen die wij vervolgens voor u ontwikkelen. Zo laten we uw merk in alle interacties met uw organisatie tot leven komen. 

Ervaar de kracht van visualisatie: de essentie van uw merk gevat in een krachtig communicatie-concept.

Het merk is de persoonlijkheid van uw organisatie

Een merk is meer dan een product of een dienst. Het is de persoonlijkheid van uw organisatie. Wat geeft het merk inhoud, betekenis, een ziel? Juist: communicatie! En dat gebeurt heus niet alleen op de momenten dat het u uitkomt. De interactie van consumenten met uw bedrijf houdt zich niet aan uw zorgvuldig opgestelde mediaplan. Een communicatiestrategie die klaar is voor de toekomst is wendbaar en flexibel, is niet bang voor feedback, maar omarmt die juist. En integreert alle vormen van interactie. Aan de basis staan niet alleen rigide doelen en doelgroepanalyses, maar vooral de kern van uw merk: de intrinsieke visie, houding en motivatie van de organisatie.