Expertises

Bij ons vindt u specialisten op het gebied van marketing, communicatie, online marketing, organisatieontwikkeling en design die allemaal denken en doen vanuit de filosofie die wij Creating Better Business noemen. Kort door de bocht: wij zorgen ervoor dat u sterker staat in uw markt. Nogal een belofte, maar we weten wat we zeggen. En wat we kunnen. Afhankelijk van waar de verbeterpunten binnen uw organisatie zitten, zijn dit onze business improvers:

Copy

Rond het kampvuur met uw klanten

Een boodschap verpakken in een verhaal: het is voor mensen een heel natuurlijke manier om informatie door te geven. Verhalen maken abstracte concepten begrijpelijk en ze geven betekenis aan gebeurtenissen. Verhalen roepen emoties op en verbinden mensen die hetzelfde verhaal delen. Verhalen binden mensen en inspireren om een gemeenschappelijk doel te bereiken.

Campaign

Sales promotions: geef uw verkoop een boost 

Met een gedegen planning en monitoring van de resultaten zorgen we voor een optimaal effect van uw verkooppromotie. Uiteraard in nauwe coördinatie met uw overige communicatie-inspanningen.

Core to Resource

Direct marketing: ga de dialoog aan

Eén op één in dialoog met uw klant? Dat kan met direct marketing. Daarmee benadert u uw klant rechtstreeks met een persoonlijke boodschap. Zo behaalt u direct meetbaar resultaat en werkt u tegelijk aan een langdurige relatie. 

Busstop Poster

Kom binnen bij uw doelgroep, met maximale media-impact

Het medialandschap is complex, versnipperd en bovendien voortdurend in beweging. DimCoppen Communications weet de weg. We bereiken uw doelgroep én uw communicatiedoelen met slimme inzet van offline en online media.

Crisis Communication

Crisismanagement: laat een incident geen catastrofe worden

Een bedrijfsongeval, een product dat gevaar voor de gezondheid blijkt op te leveren, of publicitaire tegenwind. Elke organisatie kan te maken krijgen met een crisis. Het gevolg is vaak een ernstige verstoring van de bedrijfsactiviteiten. Erger nog is de schade aan uw zorgvuldig opgebouwde reputatie. In het slechtste geval komt zelfs de bedrijfscontinuïteit in gevaar. Alleen snel en adequaat reageren kan de impact beperken.

Corporate Identity

Het moet goed voelen

De kans is groot dat u niet de enige bent die uw product of dienst aanbiedt. De keuze van uw doelgroep – voor u of voor een concurrent – is vaak gebaseerd op het gevoel dat uw organisatie oproept. Bedrijven die de juiste snaar raken, hebben klanten die voor ze door het vuur gaan. Hun ijzersterke reputatie lijkt misschien vanzelfsprekend, maar dat is het nooit. Een krachtig en uniek imago is altijd het gevolg van een voortdurende, strategische communicatie-inspanning. 

Marketingcommunicatie: van roeptoeter naar precisie-instrument 

In marketing zijn de ambities van uw klanten net zo belangrijk als die van uzelf. U bent immers alleen interessant voor uw klant als u hem helpt zijn doelen te realiseren. Marketingcommunicatie biedt u de middelen om uw doelgroepen daarvan te overtuigen. Door het creëren van merkvoorkeuren en het zorgvuldig beïnvloeden van het koopbeslissingsproces.

Communication

Geloven uw eigen medewerkers uw verhaal wel?

Als uw collega's niet in het corporate verhaal geloven, waarom zouden uw klanten dat dan wel doen? Draagvlak binnen uw organisatie is onmisbaar voor een succesvolle uitvoering van uw (communicatie)plannen. De specialisten van DimCoppen Communications helpen u om uw interne communicatie stevig op de rit te krijgen én te houden.

Profile

Strategische arbeidsmarktcommunicatie: bouwen aan een sterk werkgeversmerk

De juiste m/v op de juiste plek bepaalt uiteindelijk het succes van elke organisatie. Met slimme employer branding bouwt u aan een sterk werkgeversmerk. Dat draagt direct bij aan het bedrijfsresultaat. Want als u betrokken medewerkers binnenhaalt, die zich thuis voelen in uw organisatie, vermindert het verloop en neemt de productiviteit en klanttevredenheid toe. 

icon

Van klanten naar fans

Succesvolle bedrijven hebben straks geen klanten meer, maar fans. U hebt uw doelgroep namelijk niet meer voor het kiezen. Mensen kiezen merken omdat ze vinden dat die bij hen passen. Omdat ze zich ermee verbonden voelen. Omdat ze er trots op zijn. In elke interactie met uw organisatie wordt de merkidentiteit voortdurend gevormd en gekneed. Bedoeld en onbedoeld.